Η χρήση του LinkedIn

Περίπτωση χρήσης: Ανάπτυξη μιας επιχείρησης

• Χτίσιμο brand name.Νέες εποχές, νέα μέσα επικοινωνίας αλλάζουν τους κανόνες για τo χτίσιμο (brand building) και ορατότητα (brand visibility) της μάρκας σας.

• Απόκτηση νέων πελατών. Τα νέα media προσφέρουν εξελιγμένα εργαλεία εξεύρεσης νέων πελατών, π.χ. followers. Το LinkedIn είναι το κοινωνικό δίκτυο με το υψηλότερο μέσο εισόδημα χρήστη, από τους περίπου το 45% είναι decision makers.

• Σύσφιξη σχέσεων με πελάτες. Μπορείτε να ενημερώνετε τους followers της σελίδας σας και να τους απαντάτε σε ερωτήσεις ή παράπονα για το προϊόν σας. Οι ενημερώσεις στη σελίδα της επιχείρησής σας, θα φαίνονται άμεσα ως updates στους followers.

• Επέκταση δικτύου συνεργατών. Η αναζήτηση νέων προμηθευτών και συνεργατών μπορεί να γίνει μέσα από groups και companies στο LinkedIn. Τα groups αποτελούν σημαντική ευκαιρία για επέκταση του δικτύου σας.

• Σύνδεση με όργανα, συνδέσμους, συνεργαζόμενες εταιρίες του κλάδου, πηγές ενημέρωσης. Κάντε follow σε σελίδες και γίνετε μέλη σε ομάδες που σαν ενδιαφέρουν. Έτσι αποκτάτε πρόσβαση σε ανεκτίμητες πηγές γνώσης και ενημέρωσης.

• Έρευνα ανταγωνισμού. Βρείτε ανταγωνιστικές επιχειρήσεις, παρακολουθήστε επιχειρήσεις της περιοχής σας, δείτε προσλήψεις, αποχωρήσεις, events, νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

• Επιλογή ταλέντων. Το LinkedIn, είναι το απόλυτο επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο. Έχει ως μέλη στελέχη διαφορετικών επιπέδων, γνώσεων και backround. Βρείτε το ταλέντο που σας ταιριάζει και δείτε το βιογραφικό του και συστάσεις.

 

• Απαντήσεις από τους ειδικούς. Στο LinkedIn Answers θα βρείτε απαντήσεις από ειδικούς, όπως συμβούλους επιχειρήσεων, λογιστές, δικηγόρους, ειδικούς πληροφορικής και όποια άλλη ειδικότητα φανταστείτε. Ρωτήστε ό,τι θέλετε και σίγουρα θα μάθετε κάτι καινούργιο.

• Ενίσχυση επαγγελματικού κύρους. Γίνετε μέλος σε επαγγελματικά group και απαντήστε σε ερωτήσεις εμπεριστατωμένα, έτσι ώστε να αυξήσετε το επαγγελματικό σας κύρος και να καθιερωθείτε ως expert στο πεδίο σας. Επίσης απαντήστε σε ερωτήσεις στο LinkedIn Answers.

• Αύξηση επισκεψιμότητας. Συνδέστε το λογαριασμό σας στο LinkedIn με το twitter account, το blog σας και άλλα social media, συγχρονίστε τα update σας, ανεβάστε περιεχόμενο, όπως slideshows και αυξήστε, με τον τρόπο αυτό, την επισκεψιμότητα της σελίδας της επιχείρησής σας στο LinkedIn.

• Συνεργασία online. Δημιουργήστε το δικό σας κλειστό group για online collaboration με τους συνεργάτες σας.

• Αποτελεσματική διαφήμιση. Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας, προώθηση προσφορών και πρόσκληση χρηστών του LinkeIn για να παραστούν σε εκδήλωσή σας. Με ένα click μπορείτε να να εξάγετε τις επαφές σας σε mailing list για τα newsletter σας.

• Αναζήτηση χρηματοδότησης. Το LinkedIn είναι δημοφιλές σε venture capitals και επενδυτές που αναζητούν επιχειρηματικές ευκαιρίες σε δυναμικά startups.

Ανάπτυξη προσωπικού προφίλ
 


• Διαφημίστε τον εαυτό σας. Οι χρήστες δημιουργούν προφίλ όπου παρουσιάζουν τα προσόντα και τα ενδιαφέροντά τους, παρόμοια με τη δημιουργία βιογραφικού σημειώματος. Κάθε μέλος του LinkedIn έχει τη δυνατότητα να έρθει σε επαφή με άλλα μέλη παρόμοιων προσόντων μέσω αναζήτησης. Επιπλέον, έχει την ευκαιρία να στέλνει προσκλήσεις και να αναζητά συναδέλφους, συμμαθητές, και άλλους γνωστούς. Οι χρήστες δημιουργούν το περιεχόμενο και διαχειρίζονται τις πληροφορίες του προφίλ τους μόνοι τους.

• Εργασία και Πρόσληψη.Με την είσοδο στη κοινότητα του LinkedIn, και ύστερα από τη δημιουργία του προφίλ, τη συνεχή ανάπτυξη του επαγγελματικού δικτύου και την αλληλεπίδραση, πολλά από τα μέλη είναι πιθανόν να προβούν σε ενέργειες αναζήτησης και προσφοράς εργασίας. Η πλατφόρμα προσφέρει επιλογές αναζήτησης εργασίας αλλά και προτείνει θέσεις ανάλογα με τον τομέα ενδιαφερόντων.