Η χρήση του Twitter

Για ποιους λόγους γράφεται κάποιος στο Twitter;

 

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους κάποιος γράφεται στο Twitter και διαφορετικές κατά περίπτωση χρήσεις του.

 

Οι πιο σημαντικές από αυτές είναι:

Διαφήμιση μιας εταιρίας

 


 
Η εταιρία χρησιμοποιεί το twitter σαν μια μέθοδο μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων, δημοσιεύοντας επιγραμματικά τις επιχειρηματικές τους ειδήσεις και εξελίξεις στον χώρο στον οποίο δραστηριοποιούνται.
 
Ο σκοπός εδώ είναι το καθαρό branding του ονόματος της εταιρίας και της δημοσιοποίησης του ονόματος, των προϊόντων και των υπηρεσιών στο ευρύτερο δυνατό κοινό.

Ενδοεπικοινωνία εργαζομένων σε μια εταιρία

 
 
Η χρήση αυτή φαίνεται να είναι η πλέον διαδεδομένη μια που η πλατφόρμα του twitter είναι ιδανική για να κρατάει σε επικοινωνία και σε διάλογο διάφορες ομάδες χρηστών.
 
Χρησιμοποιώντας εσωτερικά στην εταιρία το twitter οι εργαζόμενοι – σε όποιο σημείο και να βρίσκονται – με την απλή χρήση του κινητού τηλεφώνου τους μπορούν να επικοινωνούν με την ‘βάση’ τους άμεσα, να κάνουν γρήγορη αναφορά προόδου, να ανταλλάσσουν ιδέες, να δημιουργούν μια βάση διαλόγου για την εξέλιξη ενός πρότζεκτ με τον πιο σύντομο και λακωνικό τρόπο.
 
Η παρακολούθηση των σύντομων αυτών tweets συμβάλλουν στο έργο του μάνατζερ!

 

Παρακολούθηση αγαπημένων γκρουπ

 


Μέσα από ένα λογαριασμό Twitter ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ακολουθεί «follow» τις αγαπημένες του σελίδες που μπορεί να σχετίζονται με τα ενδιαφέροντα του, τις συνήθειες του, το επάγγελμά του, τις ασχολίες του κλπ και να ενημερώνεται συνεχώς για τα νέα που προκύπτουν, για τυχόν ανακοινώσεις κλπ
 
Ένα πολύ καλό παράδειγμα χρήσης του Twitter γίνεται στα αεροδρόμια. Εάν ακολουθείτε (κάνετε follow) το προφίλ του αεροδρομίου ελευθέριος Βενιζέλος ή το προφίλ της αεροπορικής εταιρίας που πετάτε μπορείτε να λαμβάνετε άμεση και σε πραγματικό χρόνο ενημέρωση για την πτήση σας, τις τυχόν καθυστερήσεις, τις εξελίξεις σε περίπτωση καθυστερήσεων.

Διασύνδεση χρηστών μέσω micro-blogging

 

 
Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να παραμένουν διασυνδεδεμένοι μεταξύ τους ανταλλάσσοντας μηνύματα και ενημερώνοντας ο ένας τον άλλον σχετικά με το status του.
 
Ολόκληρη η φιλοσοφία του Twitter είναι να απαντούν στην ερώτηση “What I am doing right now?” και να το γνωστοποιούν στους φίλους τους (followers).

 

Το Twitter στην εκπαίδευση

 

 
Το συγκεκριμένο εργαλείο δίνει τη δυνατότητα της δημιουργίας κοινοτήτων τόσο μαθητών όσο και εκπαιδευτικών που στα πλαίσια της σχολικής πραγματικότητας δύνανται να ανταλλάξουν απόψεις, ιδέες, στάσεις, αντιλήψεις και να μοιραστούν την καθημερινότητα.
 
Έτσι νιώθουν ότι ανήκουν σε ένα ευρύτερο σύνολο με κοινά ενδιαφέροντα και σημεία επαφής που τους βοηθάει να προοδεύουν και να εξελίσσονται.